poniedziałek, 31 lipca 2017

Czytelnicze Podsumowanie Lipca ♦

Dziś przychodzę do Was z listą książek, które udało mi się przeczytać w lipcu :)
Jest ich aż/tylko sześć. Dla mnie ten wynik jest bardzo zadowalający szczególnie, że czasu na czytanie miałam bardzo mało.
 O każdej napisałam jedno zdanie, ponieważ ich recenzje albo niedługo pojawią się na blogu, albo już możecie je przeczytać ;)


1. "Miasto Upadłych Aniołów" - Cassandra Clare
Uwielbiam całą serie Dary Anioła i tą część również pokochałam ♥ 

2. "Wodospad" - Lauren Kate
Bardzo się zawiodłam na tej książce. Jej recenzja wkrótce się pojawi :)

3. "Zawsze stanę przy Tobie" - Gayle Forman
Miła, lekka książka, której recenzję będziecie mogli przeczytać w sierpniu :)

4. "Spójrz na mnie" - Nicholas Sparks
Cudowna książka, którą czytałam z wielką przyjemnością. Gorąco polecam!

5. "Ponad Wszystko" - Nicola Yoon
Jej recenzja również pojawi się na blogu, teraz zdradzę tylko, że książka bardzo mi się podobała ;)

6. "13 Powodów" - Jay Asher
Kolejna książka, której recenzja niedługo się pojawi. Mimo różnych opinii muszę przyznać, że książka zrobiła na mnie duże wrażenie.


To by było tyle na dziś :)
Ile książek udało się Wam przeczytać w lipcu? Jesteście zadowoleni z Wyniku?

6 komentarzy:

  1. Ja przeczytałam 5 i jestem raczej zadowolona z takiej ilości, bo też czasu wolnego nie miałam za dużo :) Widzę, że razem przeczytałyśmy "13 powodów", ale niestety moja opinia jest zupełnie inna :/

    pingwin-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tej książce czytałam mnóstwo dobrych i złych opinii ;) Mi ogólnie się podobała,choć zmieniłabym w niej parę rzeczy :D Gratuluję wyniku ♡

      Usuń
  2. Przeczytałam 14 i to chyba mój rekord :)

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda przeczytana książka na wagę złota :)

    https://czytajzpauelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 book.hobby , Blogger