czwartek, 27 lipca 2017

Co nowego w sierpniu ♦ Zapowiedzi książkowe ♥

Witam :)

Oto lista książek, które mają swoją premierę w sierpniu!
Jest to tylko kilka pozycji, wybrałam te, które zainteresowały mnie najbardziej :)

Wydawnictwo:Wydawnictwo Albatros
Data premiery: 2017-08-02
Doskonale pamiętam ten moment: stoimy nad brzegiem morza, patrząc, jak zachodzące słońce rozświetla horyzont. Wtedy Anna zapytała: "Czy wciąż byś mnie kochał, gdybym zrobiła coś naprawdę złego?". Co mogłem odpowiedzieć? Anna była kobietą mojego życia. Za trzy miesiące mieliśmy się pobrać. Oczywiście, że ją kochałem, niezależnie od tego, co zrobiła. Tak przynajmniej myślałem, gdy ona gorączkowo szperała w torebce i wręczała mi zdjęcie, mówiąc: "Oto, co zrobiłam". Patrzyłem oszołomiony na jej sekret i wiedziałem, że nasz los odmienił się bezpowrotnie. Zszokowany, odszedłem bez słowa. Kiedy wróciłem, było już za późno – Anna zniknęła. Od tamtej chwili wciąż jej szukam."



Wydawnictwo: Między Słowami
Data premiery: 2017-08-02
Dobry jeździec wie, że ma tylko jedną szansę, aby zaskarbić sobie szacunek konia. Wie też, że przez jeden wybuch gniewu może na zawsze stracić jego zaufanie. Konia można bowiem skrzywdzić tylko raz. Potem latami odbudowuje się zerwaną relację. Z ludźmi bywa podobnie… 
Świat Natashy rozsypał się wraz z odejściem męża. Gniew i zraniona duma popchnęły ją do zrobienia rzeczy, których potem żałowała. Gdy człowiek traci kogoś bliskiego, nie zawsze zachowuje się rozsądnie. Natasha zamknęła się w swojej samotności, postawiła na niezależność i karierę. Kiedy decyduje się pomóc spotkanej w podejrzanych okolicznościach Sarze, nie przypuszcza, że ta „dziewczynka znikąd” odkryje przed nią życie na nowo.

Wydawnictwo: Wydawnictwo Otwarte
Data premiery: 2017-08-17
Pierwszy tom nowej serii "Starcie królestw".
Trwa wojna między królestwami Arden i Fellsmarch. Władca Ardenu Gerard nie cofnie się przed niczym, żeby zapanować nad całym kontynentem – nawet przed zniewoleniem czarodziejów. Na jego drodze staje jednak dwoje ludzi, których uczucia zranił za bardzo.
Adrian, syn Wielkiego Maga i królowej Fellsmarchu, marzy o tym, by zostać magicznym uzdrowicielem. Gdy jego ojciec ginie w zasadzce wroga, poprzysięga zemstę i doskonali znajomość trucizn. Jenna ma na karku tajemnicze znamię, a jej serce bije w rytm płomieni. Przez lata zmuszana była do pracy w kopalniach miasta Delphi. Przyłącza się do walki, gdy żołnierze Ardenu zabijają jej przyjaciół.


Wydawnictwo: Społeczny Instytut Wydawniczy Znak
Data premiery: 2017-08-17
Los wywrócił życie Aimee do góry nogami. W dniu, w którym miała stanąć na wymarzonym ślubnym kobiercu, pochowała miłość swojego życia – Jamesa. Po pogrzebie podeszła do niej tajemnicza kobieta, twierdząc, że ukochany nie umarł. I choć cały świat przekonuje Ajmee, że życie musi toczyć się dalej, w jej sercu cały czas tli się nadzieja i niepokój. Nie zdoła zapomnieć o przeszłości, dopóki nie dowie się, czy James żyje.





Wydawnictwo: Wydawnictwo Mag
Data premiery: 2017-08-02
Kiedy małemu dziecku udaje się uciec przed mordercą zamierzającym zabić całą rodzinę, kto mógłby przypuszczać, że schronienia udzieli mu miejscowy cmentarz? Wychowany przez zamieszkujące go duchy, zjawy i widma, Nik musi uczyć się życia od umarłych. Ale wciąż grozi mu niebezpieczeństwo, bo morderca nie ustaje w wysiłkach, żeby dokończyć swoje zadanie...






Na jakie książki wy czekacie najbardziej? :)

źródło: empik.com

6 komentarzy:

  1. Oo, Dziewczynę z Brooklynu chyba widziałam na Targach... a może mi się wydawało. Ale na pewno chcę przeczytać, tak samo jak We wspólnym rytmie.
    Pozdrawiam
    polecam-goodbook.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czekam na żadną z tych xD Ja ogólnie na nowości (zwykle) się nie nastawiam xD Chyba że to akurat mój ulubiony autor czy coś :D Ale zaciekawiła mnie ta nowa książka Musso. Czytałam kiedyś jedną jego pozycję - Central park - i była wciągająca, intrygująca i zaskakująca, więc chciałabym kiedyś przeczytać jeszcze jakąś powieść tego pana... No i Gaiman to też mój must have, ale tu to bym przeczytała pierwszą jego książkę, jaka akurat mi wpadnie w ręce XD

    STREFA CZYTANIA ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na żadną jakoś specjalnie nie czekam, ale jest to lista książek, które kiedyś chciałabym przeczytać :)
      Twórczość Musso jest dla mnie, jak do tej pory nieznana, ale dziewczyna z Brooklynu wpadła mi w oko ♡

      Usuń
  3. U mnie w typach sierpniowych też Dziewczyna... Musso :)

    https://czytajzpauelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie miałam okazji czytać jego książek, ale ta strasznie mnie kusi :D

      Usuń

Copyright © 2016 book.hobby , Blogger