czwartek, 22 lutego 2018

Zapowiedzi książkowe ♦ Luty

Dzień dobry :)
Dzisiaj przygotowałam post, w którym pokażę Wam kilka książek, które swoją premierę mają w tym miesiącu i czekam na nie z niecierpliwością :)


Na skraju załamania - Paris B.A.Wydawnictwo: Wydawnictwo Albatros
Data premiery: 2018-02-15

Deszczowa noc, głuche telefony i to okropne poczucie winy…
Wszystko zaczęło się tamtej nocy. W lesie.

Cass Anderson nie zatrzymała się, by sprawdzić, czy siedząca w zaparkowanym na leśnej drodze samochodzie kobieta nie potrzebuje pomocy. Teraz nieznajoma nie żyje. Od tamtej feralnej nocy Cass nie może się pozbierać – regularnie powtarzające się głuche telefony mącą jej spokój, a ona sama czuje, że nieustannie jest obserwowana. 


This Girl  - Hoover ColleenWydawnictwo: Wydawnictwo YA!
Data premiery: 2018-02-15

Nowe wydanie 3 książek Hoover, obok okładka jednej z nich :)












Wydawnictwo: Wydawnictwo Otwarte
Data premiery: 2018-02-14

Kim jestem? Każdego dnia myślę, że jestem szczęściarą. W moim związku układa się doskonale, mój blog kulinarny ciągle zyskuje nowych fanów. Żyję z dnia na dzień, skupiając się na przyjemnych chwilach.
Kim byłam? Celem. Ofiarą. Nazwali mnie Ocalałą, bo przeżyłam masakrę. Tamte wydarzenia kładą się cieniem na moim życiu, mimo że od dziesięciu lat robię wszystko, aby wymazać je z pamięci.
Przeszłość właśnie mnie dogoniła i muszę stanąć z nią twarzą w twarz. Czy tym razem też ocaleję?



Strange the Dreamer. Tom 1. Marzyciel - Taylor Laini
Wydawnictwo: Wydawnictwo SQN
Data premiery: 2018-03-14

Lazlo Strange od zawsze marzył, aby poznać tajemnice zaginionego miasta Szloch. Jako sierota, a potem skromny bibliotekarz, nawet nie przypuszczał, że ma szansę na odbycie kosztownej wyprawy przez pustynię Elmuthaleth do miejsca, gdzie mieszkają mityczni wojownicy. Dopóki sami nie przekroczyli bramy Wielkiej Biblioteki i nie zaproponowali wyprawy… komuś innemu. Tu liczy się czas i każda podjęta decyzja. Przed Strange’em pojawią się wybory, których nie sposób dokonać, żal, którego nie da się wyleczyć, oraz magia tak prawdziwa, jakby istniała naprawdę.
To by było na tyle :) 
Na które tytuły czekacie najbardziej? :D

3 komentarze:

  1. Nie mogę się doczekać, aż w moje ręce wpadnie Na skraju załamania. Jestem fanką tej autorki. Na pewno będę zadowolona.
    pozdrawiam,
    polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Książkami Hoover jestem zainteresowana :) Super, że znów łatwo jest dostać tą trylogię! :) Ostatnio byłam pewna, że jej nie chcę ale jak zobaczyłam, że znów są dostępne w nowych wydaniach to się zastanawiam. Tylko nie wiem czy kupić nowe czy zapolować jakoś na stare.

    Pozdrawiam,
    books-hoolic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam zamiar sięgnąć po książki B.A. Paris oraz po książkę "Marzyciel" :)

    Zostaję tu na dłużej! :)
    Pozdrawiam,
    Justyna z Odnowegowiersza

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 book.hobby , Blogger