sobota, 17 lutego 2018

Najbardziej spóźnione PODSUMOWANIE ROKU ever ♦ 2017

Jak wszyscy doskonale wiem, rok 2017 to już przeszłość :D
Dziś przygotowałam dla Was małe podsumowanie mojej działalności blogowo-bookstagramowej :)

Zacznę od statystyk :p
Moje konto na instagramie założyłam w połowie marca i przez te kilka miesięcy przybyło Was ponad 1200 ♥ Nie mogę uwierzyć, że jest Was tylu i bardzooo Wam za to dziękuję :*

 Licznik na blogu wskazuję 4500 wyświetleń :D Jestem bardzo zadowolona z wyniku, szczególnie, że bloga prowadzę dopiero 5 miesięcy ♥

Ilość serduszek w 2017 baardzo mnie zaskoczyła. Nigdy wcześniej nie przypuszczałam, że będzie ich aż tyle!


Jeśli chodzi o ilość przeczytanych książek w 2017 roku to od marca było ich ok. 25.
Wiem, że ten wynik nie powala, ale ja jestem z niego zadowolona :D


Na koniec chcę Wam życzyć szczęśliwego Nowego Roku, żeby był lepszy niż poprzedni i dał Wam dużo szczęścia i radości :D (Tak wiem, nowy rok trwa już ponad miesiąc :') )

1 komentarz:

  1. Według mnie 25 książek to sporo :D Sama na w pierwszym roku prowadzenia bloga przeczytałam coś ok. 30 i z roku na rok liczba się powiększa :)
    Wzajemnie Kochana! ;*
    Pozdrawiam cieplutko <3 Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 book.hobby , Blogger