sobota, 8 lipca 2017

Plany czytelnicze na Lipiec ♦

Witam wszystkich 😄
Dziś przygotowałam dla Was szybki post o moich planach książkowych na lipiec!

Przez ostatnie miesiące nie miałam w ogóle czasu wolnego. Szkoła, egzaminy i ogólny brak chęci sprawił, że w czerwcu przeczytałam tylko jedną książkę :( 
Strasznie podziwiam osoby, którym w te 30 dni udaje się przeczytać nawet 20 książeczek! Jak Wy to robicie 😍

..ale wracając do tematu przewodni, w lipcu chciałabym przeczytać te pięć książek:


Może się wydawać, że to niewiele, ale całymi dniami opiekuje się trzema urwisami, które nigdy się nie męczą i nie mam przy nich chwili spokoju, więc te 5 książek to dla mnie będzie COŚ 😂

Najbardziej zależy mi na dokończeniu "Miasta Upadłych Aniołów", "Wodospadzie" i "Zawsze stanę przy tobie", są to moje priorytety :p

Oczywiście mam nadzieję, że w lipcu upoluje jakieś nowości do biblioteczki i nie zabraknie mi książek na sierpień 😃

Jakie Wy macie plany na wakacje? 😄

13 komentarzy:

  1. Ja w sumie nie planuję jakie książki chcę przeczytać w lipcu, bo ja czytam to, co wpadnie mi w ręce. Za mną dopiero jedna przeczytana książka, ale to się zmieni.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    agataczytaksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze stawiam sobie małe wyzwanie na każdy miesiąc :p

      Usuń
  2. A ja mam zamiar dopiero zacząć "Miasto kości" ;)

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia!
      Uwielbiam całą serie "Dary Anioła" i mam nadzieję, że ty też się nie zawiedziesz ♥

      Usuń
  3. U mnie czerwiec też był słaby, dlatego w lipcu nadrabiam:)
    Pozdrawiam http://oksiazko.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie wyjeżdżam na obóz i wzięłam sobie "Dzieci gniewu" i "Ślady na śniegu". W lipcu przeczytałam już "Teorię zakalca Dagny Przybyszewskiej" i po powrocie do Polski mam nadzieję, że uda mi się coś jeszcze przeczytać, ale zobaczymy, jak to będzie, bo tydzień później znowu wyjeżdżam.

    giraffe-and-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie wyjeżdżam na obóz i wzięłam sobie "Dzieci gniewu" i "Ślady na śniegu". W lipcu przeczytałam już "Teorię zakalca Dagny Przybyszewskiej" i po powrocie do Polski mam nadzieję, że uda mi się coś jeszcze przeczytać, ale zobaczymy, jak to będzie, bo tydzień później znowu wyjeżdżam.

    giraffe-and-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez nie wiem, jak ludzie czytają 20 książek w miesiącu, zawsze będzie to dla mnie zagadka :D dzieci potrafią wyssać cała energię :D powodzenia :) moje plany? chcę już przeżyć wtorek (mam obronę) i móc znowu czytać :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja planów nie robię, bo wiem, że to z góry jest skazane na porażkę :D
    Życzę Ci powodzenia!
    Buziaki! ;* Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też z planów często wychodzą nici, ale lubie miec "zarys" tego co powinnam przeczytać w danym miesiącu :D

      Usuń
  8. Ja tam też nie wiem, jakim cudem ludzie czytają po 20 książek miesięcznie, dla mnie to, kurczę, nie do osiągnięcia xD Czytam średnio po 4 książki miesięcznie i jestem z tego dumna ^_^ Z Twojego stosika nic nie czytałam, ale będę niedługo (mam nadzieję) czytać Miasto upadłych aniołów :D Zakochałam się w DA ogólnie, zaczęłam czytać niedawno... <3 No świetna seria :D W każdym razie życzę powodzenia w czytaniu, pomimo tego że już ponad połowa lipca minęła <3 xDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki dzięki 😄
    Ja też zakochałam się w Darach Anioła ♡♡

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 book.hobby , Blogger