wtorek, 12 września 2017

"Zwiadowcy. Ruiny Gorlanu" - John Flanagan ♦ krótka Recenzja

Dobry wieczór!
Dziś przychodzę do Was, z krótką recenzją książki Johna Flanagan'a pt. "Zwiadowcy: Ruiny Gorlanu".

Książkę zauważyłam kiedyś w jakiejś księgarni. Nigdy o niej nie słyszałam, ale gdy zobaczyłam ile ma części, stwierdziłam, że to musi być dobre :D Czaiłam się na nią kilka miesięcy, aż podczas przypadkowej wizyty w empiku zobaczyłam ją za niecałe 20 zł ♡
Co o niej sądzę? Zapraszam do przeczytania recenzji 😊

Opis:
Przyszłość piętnastoletniego Willa zależy od decyzji możnego barona. Sam Will najchętniej zostałby rycerzem, ale drobny i zwinny nie odznacza się tężyzną fizyczną, niezbędną do władania mieczem. Tajemniczy Halt proponuje chłopakowi przystanie do zwiadowców ludzi owianych legendą, którzy, jak wieść niesie, parają się mroczną magią, potrafią stawać się niewidzialni... 


♦♦♦

Will jest załamany tym, że nie może uczyć się na rycerza. Było to jego marzenie od najmłodszych lat, chciał być taki jak jego zmarły ojciec - honorowy i odważny. Los chce inaczej. Will trafia do Halta, który uczy go jak być zwiadowcą. Relacje między dwoma postaciami są dość napięte, ale z czasem bohaterowie stają się sobie bardzo bliscy.
Mimo swoich wątpliwości Will uczy się być zwiadowcą i okazuje się, że to jest to, do czego został stworzony :)

W życiu często się zdarza, że los ma inne plany niż my sami. Często boimy się nieznanego, poddajemy się zanim coś zaczniemy. Moim zdaniem ta książka może nas nauczyć, że nowe wyzwania, nawet te, których się nie spodziewaliśmy, mogą okazać się cudowną przygodą :)

Pamiętajmy też, że często to co uważamy za naszą wadę, może okazać się ogromną zaletą, a idealnym dowodem tego jest historia Willa :)

Od razu mówię: Zakochałam się w tej książce ♡
Od samego początku czytało mi się ją bardzo dobrze, co u mnie rzadko się zdarza 😂 Juz nie moge się doczekać aż "Płonący most" wpadnie w moje ręce ♡♡

Czy polecam tę książkę?
Czytanie jej było dla mnie czystą przyjemnością. Jestem na ogromne TAK♥

Ogólna ocena: 8,5/10

Wiem, że ta recenzja jest mało obszerna, ale mam nadzieję, że mimo to, choć trochę zachęciłam Was do przeczytania Tej książki :)

4 komentarze:

  1. Dwójka mojego rodzeństwa przeczytała wszystkie części i na mnie przyszedł czas, a gdy zaczęłam to nie mogłam się oderwać c: jedna z moich ulubionych książek, po prostu kocham ją całym sercem <3 pooozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, tyle ciekawych książek, a tak mało czasu by je czytać! I dodatkowo ciągle kurczy się miejsce na nowe książki. Ale zachęciłaś mnie i musze się poważnie zastanowić nad zakupem :)

    Pozdrawiam,
    Books Holic

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 book.hobby , Blogger