poniedziałek, 18 września 2017

Nowości w biblioteczce ♦ Sierpień

Dziś mam dla Was nieco spóźniony post, ale co tam :p Lepiej późno, niż wcale ☺

W sierpniu kupiłam 5 książek, każdą w baaardzo atrakcyjnej cenie 😊 Oto lista nowości:

1. "Dwór Cierni i Róż" - Sarah J. Maas
18,99 zł - księgarnia internetowa znak.com.pl

2. "Dwór mgieł i furii" - Sarah J. Maas
22.99 zł - księgarnia internetowa znak.com.pl

3. "Fangirl" - Rainbow Rowell
17,99 zł - księgarnia internetowa znak.com.pl

4. "Caraval. Chłopak, który smakował jak północ" - Stephanie Garber
1,99 zł ♥ - księgarnia internetowa znak.com.pl

5. "Pragnienie" - M. S. Force
5 zł - księgarnia stacjonarna (nie pamiętam nazwy:( )


O ile książek powiększyły się Wasze biblioteczki 😊

2 komentarze:

  1. W sierpniu kupiłam dosłownie cztery książki, we wrześniu jeszcze żadnej i jestem z siebie dumna, bo przynajmniej stos nieprzeczytanych nie zwiększył się jakoś znacząco. Z Twoich nowości czytałam tylko "Fangirl" i to jakiś rok, dwa lata temu (nie pomnę). Wiele nie pamiętam, ale wrażenie wywarła średnie. Ot, zwykła młodzieżówka, momentami okrutnie nudnawa.

    Pozdrawiam cieplutko,
    S.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, ze fangirl spodoba mi się trochę bardziej niż Tobie :p tez jeszcze nie kupiłam żadnej książki w tym miesiącu :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 book.hobby , Blogger