sobota, 23 września 2017

Trzy Polecane ♦

Witam!

Dziś chciałabym pokazać Wam moje 3 ulubione książki :) Poniżej znajdziecie zdjęcia okładek i krótki opis.
Posty "Trzy Polecane" będą pojawiać się na blogu co jakiś czas :)


1. "Początek mnie i Ciebie" - Emery Lord
Tę książkę kupiłam całkiem przypadkiem w jakiejś małej krakowskiej księgarni. Nie słyszałam o niej wcześniej, ale w oczy rzucił mi się niebieski kolor okładki  (mam słabość do niebieskich okładek 😂). Przeczytałam opis i stwierdziłam, że w sumie nie brzmi źle. Kosztowała tylko 10 zł, więc długo się nie zastanawiałam i pomaszerowałam do kasy.
Gdy wróciłam do domu, od razu zaczęłam czytać i nim się obejrzałam.. skończyłam całą :p
Książka baaaardzo mnie wciągnęła, nie mogłam się od niej oderwać. Nie mogłam uwierzyć, że udało mi się ją dorwać w tak niskiej cenie ♡
Książkę ma już rok, ale do tej pory pozostaje ona moją ulubioną pozycją. ♡ lekka, przyjemna i bardzo szybko się ją czyta :)
2. Seria "Harry Potter" - J.K. Rowling
Chyba nie muszę tej serii nikomu przedstawiać :) Nie będę się długo rozpisywać i powiem tylko, że "Więzień Azkabanu" to moja ulubiona część ze wszystkich Potterowskich książek ♡

3. "Wróć jeśli pamiętasz" - Gayle Forman
Znana, przez jednych kochana, a przez drugich wręcz przeciwnie. Jak możecie się domyślić, ja należę do grona tych pierwszych :D Ta książka podobała mi się bardziej niż "Zostań, jeśli kochasz", według mnie było tam więcej akcji. Oczywiście nie jest to "the Best of the Best", ale jest to książka, do której mam ogromny sentyment i kiedyś na pewno przeczytam ją ponownie :)

To by było tyle na dziś :)
Jakie są wasze ulubione tytuły? :)

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam Harryego :) Moja ulubiona część to " Książe półkrwi".
    Pozdrawiam, ann-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O HP <3
    Lubię takie zestawienia, czekam na 3 znienawidzone książki :D albo 3 ulubionych autorów :D
    Pozdrawiam
    http://love-more-books.blogspot.com/
    Ps. zostaję na dłużej i bedę częstym gościem <3 Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Harry skradł moje serce, a przede wszystkim "Zakon Feniksa" :)

    Pozdrawiam
    korczireads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zostań, jeśli kochasz to dla mnie przykład książki, której ekranizacja przerosła pierwowzór :D Harry <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam tylko 1 i nie była jakaś porywajaca. "spoko" książka. :D
    pozdrawiam, polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie mam do niej ogromny sentyment :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam wcześniej o książce "Początek, mnie i ciebie", ale właśnie przeczytałam opis i musze kupić!
    Słowami Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miła, lekka książka :) niby nic specjalnego, ale ja zakochałam się w tej pozycji :)

      Usuń

Copyright © 2016 book.hobby , Blogger