sobota, 12 sierpnia 2017

Jak powstają moje zdjęcia ♦

Dziś przygotowałam post, który według mnie może okazać się całkiem pomocny dla niektórych z Was :)

Od zawsze na bookstagramach innych dziewczyn podobały mi się zdjęcia na białym tle. Nie mam białych mebli, białej ściany, więc ciężko było mi stworzyć zdjęcia na ig, z których będę naprawdę zadowolona.

Pewnego dnia doznałam oświecenia ♥Po co mi białe meble, kiedy do wymarzonych zdjęć wystarczy mi trochę białego papieru! Wygrzebałam w domu dwie białe kartki A3, jedną położyłam na stolik, a drugą taśmą przykleiłam do ściany i tak oto powstało moje małe "studio fotograficzne"  :)

Pod spodem możecie zobaczyć jak wyglądają takie zdjęcia przed i po małej obróbce :)
zdjęcia przerabiam w instagramowym edytorze :p

                              Przed:                                                                         Po:
Innym pomysłem na tło jest ułożenie stosików z książek tak, jak tutaj:
Zawsze też można pootwierać książki, a na nie dać zamkniętą:

..I na koniec coś co urozmaici nam zdjęcie, czyli kawałek materiału, bluzki, swetra, czy poszewki na poduszkę, który układamy na zwykłej, białej kartce :)
sweter:
Bluzka:
Poszewka:
Bluza:
Kawałek koszuli:

Mam nadzieję, że ten post pomoże komuś z Was :) 
Piszcie jakie wy macie pomysły na robienie zdjęć i co sądzicie o tych moich :p

17 komentarzy:

  1. W życiu nie powiedziałabym, że to zwykła kartka! Sama nie mam białych mebli, używam głównie poduszki :D

    Pozdrawiam i zapraszam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. /Bardzo ciekawy sposób. Cieszę się, że się tym dzielisz. O kartce wiem, to dobry chwyt. :D
    pozdrawiam, polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może moje pomysły komuś się przydadzą :D♥

      Usuń
  3. Genialne! Ja swoje zdjęcia robię różowego koca w serduszka z Sinsay'a. Mam nadzieję, że może kiedyś mój bookstagram będzie właśnie przez to rozpoznawalny, bo nie widziałam jeszcze takich zdjęć.

    Pozdrawiam cieplutko i ściskam :*
    M.
    martynapiorowieczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie szukam jakiegoś fajnego kocyka do zdjęć, ale jak do tej pory nic nie znalazłam :(

      Usuń
  4. Genialne w swojej prostocie! Nigdy nie wpadłam na to, że przy użyciu rzeczy, które mamy pod ręką, można robić TAKIE zdjęcia.. Ja aktualnie eksperymentuję ze swoimi zdjęciami przy użyciu koca oraz paru rekwizytów i chyba nie wygląda to najgorzej ;)

    pingwin-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli nie ja jedna mam problem z brakiem białej powierzchni w domu... :P Sama także ostatnio opatentowałam podobny sposób, choć ja akurat użyłam do tego celu papier do pakowania prezentów... Jakoś trzeba sobie radzić :)

    Pozdrawiam,
    S.
    nieksiazkowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne patenty! Post mega pomocny, sposób z ubraniami wydaje się prosty a efekt jest super. Na pewno skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że skorzystasz z moich pomysłów ♥

      Usuń
  7. Świetny pomysł z tą kartką! Ja osobiście wolę bardziej zróżnicowane zdjęcia. Często używam poduszek, ubrań, koców i różnych innych rzeczy, które z pozoru mogłyby się wydawać bezużyteczne. Wystarczy tylko trochę kreatywności!

    czytu-czytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Niekiedy najmniej przydatne rzeczy okazują się cudownymi rekwizytami do zdjęć ♥:)

      Usuń
  8. super post!
    Myślę, że daje nadzieję początkującym, którzy patrząc na zdjęcia innych myślą, że sami nie dadzą rady - a jednak da radę!

    U mnie też czasem poza kadrem rozgardiasz - mam o tyle łatwiej, że w domu są białe meble :)

    https://czytajzpauelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie 😊 Każdy może zrobić dobre zdjęcia, wystarczy troszkę wyobraźni :D

      Usuń
  9. ja najczęściej wykorzystuję kawę i ciasta jako dodatki do zdjęć, niestety teraz po przeprowadzce nie mam już mojej super wykładziny, która normalnie była moim tłem :( będę coś musiała pokombinować z kartkami lub ubraniami :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 book.hobby , Blogger