środa, 9 sierpnia 2017

Nowości w biblioteczce ♦ Lipiec

Hej, hej, hej :)

Dziś mam dla Was post, w którym pokażę Wam jakie książki kupiłam w lipcu :) Jest ich sześc i jestem z nich bardzo zadowolona :D Podam Wam je z ceną i miejscem, w którym je kupiłam :)
1. "Byłąm tu" - Gayle Forman
14,99 zł - księgarnia internetowa Świat Książki

2. "Papierowe Miasta" - John Green
14,99 zł - księgarnia internetowa Świat Książki

3. "Ponad Wszystko" - Nicola Yoon
19,99 zł - empik 

4. "13 Powodów" - Jay Asher
24,99 zł - Biedronka

5. "Assassin's Creed: Renesans" - Oliver Bowden
23,99 - księgarnia internetowa Świat Książki

6. "Zwiadowcy: Ruiny Gorlanu" - John Flanagan
18,99 zł -  empik 

Kilka z nich już udało mi się przeczytać, ich recenzje już niedługo na blogu :)
Jestem bardzo zadowolona z moich "łupów"  Ponieważ każda miała baaardzo atrakcyjną cenę ♥

Ile książek zasiliło w lipcu Waszą biblioteczkę? :D


6 komentarzy:

  1. Moja mama będzie w niedzielę i przywiezie około 15 książek :D Mieszkam w Niemczech i co jakiś czas zamawiam książki przez internet i potem mama mi je przywozi albo ja zabieram jak jestem w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemne ceny tych dwóch pozycji :)
    Ja dziś czekam na paczkę z nieprzeczytane.pl - też mam tam takie okazje :)

    https://czytajzpauelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja odpowiedź na twoje pytanie brzmi: ZDECYDOWANIE ZA DUŻO!;P
    te twoje skarby to są prawdziwe skarby! Marzy mi się kilka pozycji z twoich "łupów", aczkolwiek czytałam "13 powodów" :)
    Pozdrawiam, A!
    www.poczytujac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo zadowolona z każdej książki :) I jak wrażenia po "13tu powodach" :p

      Usuń

Copyright © 2016 book.hobby , Blogger