czwartek, 5 października 2017

Czytelnicze Podsumowanie + Nowości w biblioteczce ♦ Wrzesień

We wrześniu przeczytałam tylko jedną książkę:( Oto ona:
Jej recenzję znajdziecie w poprzednim poście :)


W tym samym miesiącu w mojej biblioteczce pojawiło się 5 nowych książek :)

1. "Opactwo Northanger"- Jane Austen
2. "Mansfield Park" - Jane Austen
3. "Północ i Południe" - Elizabeth Gaskell
4. "Panie z Cranford" - Elizabeth Gaskell
Te cztery kupiłam w biedronce - 2 sztuki 20 złotych 😊

5. "Młody świat" - Weitz Chris
Tę wygrałam w konkursie wydawnictwa Insignis ♥

Podsumowując..
Czasu na czytanie nie mam prawie w ogóle, przez większość czasu uczę się do szkoły :(
Mam nadzieję, że październik będzie choć trochę lepszy 😊


Ile Wam udało się przeczytać we wrześniu i ile książek zasiliło Waszą biblioteczkę? :D

4 komentarze:

  1. Och, czyli nie tylko ja mało czytam - maleńką ulgę poczułam. A we wrześniu nie kupiłam żadnej książki :c W sumie to dlatego, że za duży stosik mam do przeczytania.

    Pozdrawiam,
    books-hoolic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój "stosik" powoli staje się stosiorem 😂:p czasem nie mogę się powstrzymać przed kupieniem nowej książki :/

      Usuń
  2. Ja we wrześniu nic nie zakupiłam, bo w lipcu i sierpniu sobie pozwoliłam na więcej :D Sama też przez obowiązki nie mam za dużo czasu, aby czytać. Mam nadzieję, że jednak nam się uda znaleźć trochę czasu właśnie na książkę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 book.hobby , Blogger