czwartek, 1 czerwca 2017

Powitanie :)

Witam :)

Niektórzy mogą mnie kojarzyć z mojego kont na instagramie - bookstagrama. Założyłam go po to, aby dzielić się z Wami moją pasją i miłością do książek ♥

To teraz trochę o mnie :) Nazywam się Alicja, w tym roku skończę 19 lat.
Książki czytam od niedawna (pomijając lektury szkolne oczywiście:p).
Książką, od której rozpoczęła się moja przygoda to dzieło Gayle Forman - "Zostań jeśli kochasz". Nie jestem jakimś super-mega-najlepszym czytelnikiem. Często nie mam czasu na książki, ale zawsze staram się przeczytać choć jedną w miesiącu :)

Teraz opowiem Wam krótko co znajdziecie na blogu :)
  • Recenzję książek
  • Książki, które każdy powinien przeczytać
  • Książki, które niespecjalnie przypadły mi do gustu
  • Nowości w biblioteczce
  • Premiery książkowe
  • W przyszłości rozdania i konkursy :D


Na ten moment to tyle :)

Będę się starać, aby posty pojawiały się przynajmniej 2 razy w miesiącu (w najgorszych przypadkach). Jeśli znów czas mi pozwoli to nawet co kilka dni będzie można zobaczyć coś nowego na blogu :D 

Mam nadzieję, że pomysł z blogiem wypali, a Wy chętnie będziecie tu zaglądać ♥

Do Napisania! ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 book.hobby , Blogger